Heeft u dringende vragen?

Bekijk hier de meest gestelde vragen!

Ontvang ik hetzelfde product als op de afbeelding?

U ontvangt doorgaans altijd hetzelfde product als afgebeeld op onze website. Mocht dit onverhoopt toch niet het geval zijn? Neem dan gerust even contact met ons op! Wij helpen u namelijk graag.

Waar kan ik mijn factuur inzien?

Doe dit gemakkelijk via uw account op onze website. U ontvangt daarnaast altijd uw factuur naar levering van onze producten bij u aan huis.

Hoe retourneer ik mijn product(en)?

Retourneren is alleen mogelijk wanneer producten ongeopend en niet beschadigd zijn (overige productcondities vind u in onze bestel- en retourregels). Retourenen is daarnaast altijd op eigen kosten en aanvraag via ons mailadres.

Mijn product is niet op voorraad, wat nu?

Is uw product even niet op voorraad? Niet getreurd, mail ons uw bestelling en wij laten u zo snel mogelijk weten, of en wanneer de gewenste producten weer leverbaar zijn.

Wat zijn de bezorgmethodes?

Uw pakket wordt doorgaans binnen 2 werkdagen verzonden en is daarom na bestelling binnen 2 tot 4 dagen bij u in huis. Bezorgkosten zijn ten allen tijden voor uw rekening. De actuele bezorgkosten vind u bij het afrekenen van uw geplaatste bestelling.

Is uw vraag nog niet beantwoord?

Vul hier het vragenformulier in: